Toradora

16 aprecieri
Mă bucur ca a apărut pe site acest anime deoarece „Toradora” este unul dintre romance-urile mele preferate. Încă de la primul episod aveam așteptări mari pentru ca mă intriga povestea si, fără nici o îndoială, mi-a întrecut toate standardele pe cale mi le creasem.
Deși poate părea ca oricare rom-cum modern situat in perioada liceului, personaje cu probleme in dragoste care vor fi rezolvate pana in ultimul episod, nu este chiar așa. „Toradora!” se concentrează atât pe evoluția caracterelor cat si pe probleme cotidiene, familiale si probleme in societate, totul realizat in timp ce reușesc sa evite clișeele pe care le uram cu toții.
POVESTE 9/10
Ryuuji Takasu, un adolescent obsedat de curățenie si cu o personalitate generica oricărui protagonist de anime (bun la suflet, înțelegător si responsabil), dar cu o fata ce reflecta opusul, fiind catalogat ca un delicvent, si Taiga Aisaka, opusul lui Ryuuji in toate sensurile posibile, personalitate destul de dăunătoare, treburile casnice, școala sau responsabilitățile nu o interesează, iar aspectul ei, la fel ca mai devreme, oferă o cu totul alta impresie.
Aceștia sunt colegi de clasa si au fost aduși împreună de faptul ca au interese comune in dragoste. Ryuuji este îndrăgostit de cea mai buna prietena a Taigăi si reciproc in cazul ei.
Este o premisa destul de atrăgătoare, însă pe parcurs se pot observa câteva lipsuri in poveste, acțiuni iraționale sau exagerate, motiv pentru care nu am putut sa ii ofer nota 10.
PERSONAJE 10/10
Evoluția caracterelor este realizata la perfecție din punctul meu de vedere. Desigur, altor persoane le-ar putea displace modul in care se dezvolta lucrurile, dar pentru fanii acestui gen nu cred ca ar exista vreun element negativ. In „Toradora!” nu vedem doar evoluție in dragoste sau intre prieteni, observam si cum oamenii trec peste greutățile vieții, cum continua sa lupte sau cum se descurca in lume, discriminările realizate de societate bazate doar pe aspect sau pe zvonuri nefondate.
Încă un lucru pozitiv pe care l-am putut remarca la personaje este faptul ca nici unul nu este exclus, toate personajele de susținere primesc măcar puțin background asupra sentimentelor si trecutului lor, dar ne este prezentat si puțin din viitorul lor.
SUNET SI ANIMATIE 8/10
Deși animația nu este punctul forte al acestui anime, nu pot spune ca este slaba si nici chiar mediocra. Se poate observa efortul depus de artiștii grafici pentru a se diferenția de celelalte stiluri si a se ridica la nivelul așteptărilor. Putem spune același lucru si despre coloana sonora. „Toradora!” nu are melodii care sa iți atragă atenția in mod special, însă momentele in care sunt folosite creează atmosfera perfecta pentru a scoate in evidenta scenele importante sau sentimentale.
Ca o concluzie, vreau sa menționez ca „Toradora!” nu este un anime „tearjerker” de la care sa va curgă măcar o lacrima pe episod. Desigur, are destule momente triste, emoționante si fericite ce va apropie de personaje si va transmit emoțiile pe care aceștia le simt, însă, daca doriți ceva care trece dintr-un moment tragic intr-altul, sunteți in locul greșit.
Spor la vizionare si mulțumesc echipei AnimeKage pentru efort depus in aducerea acestui anime pe site! ^_^
Miercuri, 9 decembrie 2020
ceoara, Dariuta22, Slayer23, Cosmax-san, HmmDoritos, 4kHiro, AlbertoMihaita, Anelisse, Damaschin, Yushina, IG8, Bianca37, aledan1234, Andreea-12, MrClutch, Radukage